Pracuj z nami
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Kraków
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- samodzielne koordynowanie ogólnopolskiego konkursu edukacyjnego dla placówek oświatowych
- obsługa szkół i przedszkoli biorących udział w konkursie, w tym między innymi zawieranie umów, wysyłka materiałów edukacyjnych, współpraca z działem logistyki i marketingu
- planowanie i wdrażanie zmian w kolejnych edycjach konkursu
- dodatkowo wsparcie w zakresie obsługi Klientów Działu Zakupów Elektroodpadów
- praca stacjonarna w biurze w godzinach 8-16 oraz gotowość do odbywania spotkań u Klienta (kilka razy w roku)
NASZE WYMAGANIA
- doświadczenie zawodowe min. 3 lata, najlepiej w dziale handlowym lub w obsłudze klienta
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- dokładność, sumienność i samodzielność
- łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi
- dynamiczność i kreatywność
- zdolności negocjacyjne
- wykształcenie min. średnie
- czynne prawo jazdy kat. B
- dobra znajomość pakietu Office (Word i Excel)
Oferujemy
atrakcyjne warunki zatrudnienia
prywatną opiekę medyczną
dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness
rozwój zawodowy w nowoczesnej branży ochrony środowiska
pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespole