Pracuj z nami

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Kraków

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • samodzielne koordynowanie ogólnopolskiego konkursu edukacyjnego dla placówek oświatowych
  • obsługa szkół i przedszkoli biorących udział w konkursie, w tym między innymi zawieranie umów, wysyłka materiałów edukacyjnych, współpraca z działem logistyki i marketingu
  • planowanie i wdrażanie zmian w kolejnych edycjach konkursu
  • dodatkowo wsparcie w zakresie obsługi Klientów Działu Zakupów Elektroodpadów
  • praca stacjonarna w biurze w godzinach 8-16 oraz gotowość do odbywania spotkań u Klienta (kilka razy w roku)

NASZE WYMAGANIA

  • doświadczenie zawodowe min. 3 lata, najlepiej w dziale handlowym lub w obsłudze klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • dokładność, sumienność i samodzielność
  • łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi
  • dynamiczność i kreatywność
  • zdolności negocjacyjne
  • wykształcenie min. średnie
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość pakietu Office (Word i Excel)

Oferujemy

atrakcyjne warunki zatrudnienia
prywatną opiekę medyczną
dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness
rozwój zawodowy w nowoczesnej branży ochrony środowiska
pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespole

Jesteś zainteresowany tym stanowiskiem?